Activiteit, rondreis of vliegticket wijzigen?
Je kunt natuurlijk de vliegtickets wijzigen die je bij ons hebt geboekt. Echter kan het zijn dat de vliegtickets ondertussen een pak duurder zijn geworden. Doe dit daarom zo snel mogelijk. Dit geldt ook voor alle andere geboekte activiteiten zoals camperhuur, hostel- en hotelovernachtingen en adventure tours. Hoe je een wijziging aanvraagt, lees je hier.
Vliegticket wijzigen
Wil je je vliegticket wijzigen, dan moet je bij KILROY minimaal 72 uur voor de oorspronkelijke vertrektijd een wijziging aanvragen. Doe je een aanvraag in het weekend hanteer dan 96 uur. We brengen direct wijzigingskosten in rekening. blijkt het niet mogelijk om je vliegticket te wijzigen, dan storten we dit bedrag terug op je rekening.
Afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij of het soort vliegticket dat je hebt, kan het voorkomen dat er extra kosten voor de wijziging moeten worden betaald, deze kosten komen dan vanuit de vliegmaatschappij zelf. Uiteraard brengen we je hiervan op de hoogte via een email en vragen we je om goedkeuring. Het restbedrag dient dan over gemaakt te worden. Indien de gewenste data door ons gewijzigd kan worden, zal je vliegticket direct worden gewijzigd en vervalt je oude vliegticket. Per email ontvang je dan je nieuwe e-ticket.
Vertrek je binnen 72 uur?
Dan is het handig om contact op te nemen met onze klantenservice.
We zijn bereikbaar van:
Maandag - Donderdag: 08.00 - 20.00
Vrijdag: 08.00 - 18.00
Zaterdag - Zondag: 10.00 - 16.00
Als je jouw vliegticket hebt gekocht in een van onze winkels of bij een reisspecialist per telefoon/mail, raden wij je aan om rechtstreeks (telefonisch) contact op te nemen met jouw reisspecialist.
Geboekte activiteiten wijzigingen
Wil je andere activiteiten of rondreizen wijzigen die je vooraf betaald en geboekt hebt, zoals de huur van je camper, hotel- of hostelovernachtingen of een adventure tour? Neem dan altijd contact op met jouw travel specialist. In zeer dringende gevallen zou je ook kunnen overwegen direct contact op te nemen met de desbetreffende organisatie, maar zorg er zeker voor dat je ons ook in licht.
Klachten
Gaat er iets mis met je vlucht, een tour die je hebt geboekt, een hotel- of hostelboeking of autohuur? In geval van serieuze problemen moet je altijd adequaat reageren om deze zo snel mogelijk op te lossen. Wacht niet tot je thuis bent, maar onderneem direct actie.
Neem bij een probleem contact op met de meest voor de hand liggende persoon. Dat kan iemand van KILROY zijn, iemand van een luchtvaartmaatschappij, de verhuurmaatschappij, etc. Als je niet direct melding maakt van het probleem, kan het zijn dat er achteraf geen oplossing of compensatie meer kan worden aangeboden. Probeer ook zoveel mogelijk bonnetjes, brieven, e-mails en andere documentatie te bewaren die in relatie staan tot het probleem zodat er sneller en makkelijker kan worden gehandeld.