{{ section.name }} Help

Wij vonden {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} en {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} voor '{{ searchTerm }}'

0 Results found

Informatie over tweestapsverificatie bij je aankoop

Na 1 januari 2021 zijn de regels voor betalingen veranderd om het veiliger te maken om online met je bankkaart of creditcard te betalen. Hierdoor wordt een tweestapsverificatie proces gebruikt dat in alle EU landen is geïmplementeerd als onderdeel van de EU Payment Services Directive (PSD2). Tweefactorverificatie is een veiligheidsmaatregel dat ervoor zorgt dat je veilig online aankopen kunt doen.

Voor KILROY klanten betekent dit dat je gevraagd kan worden om je aankoop te verifiëren door middel van twee factoren. Hoe de verificatie zal plaatsvinden verschilt per klant. Dit is namelijk verbonden aan de bank waarbij je bent aangesloten. 

Volgens de nieuwe richtlijnen kunnen drie factoren worden gebruikt voor de verificatie, namelijk:

  • Iets dat de klant weet en onthoud, zoals een wachtwoord
  • Iets dat de klant bezit, zoals een smartphone of een eenmalig wachtwoord
  • Iets dat de klant kenmerkt, zoals een vingerafdruk

Voor elke betaling zijn twee van deze factoren vereist. 

Kilroy.OutdatedBrowserBox.Text Kilroy.OutdatedBrowserBox.LinkText

Oeps! De pagina waar je naar op zoek was, bestaat niet meer. Misschien vind je het op deze pagina?